salah satu cara utk menghilangkan STRESS adalah dgn menulis,
berkongsi kegembiraan adalah dgn cara menulis,

berkongsi kesedihan dgn cara menulis,
meminta pendapat dgn cara menulis,
memberi pendapat dgn cara menulis,
sentiasa kena berfikiran positif,
jangan biarkan orang lain mempengaruhi hidup kita yg indah ini...
biar apa pun terjadi aku adalah aku...

Sunday, February 6, 2011

cerita di sebalik cerita...

   Aku akan ingat ayat ni sampai bila-bila, " L*** dh knl T****  dh lame dr i** knl abg adzhar n i** tau perangai die mcm mane...". "Abg adzhar yg mule kn"," jgn jadi kat a*** n m**** nanti dah la, skrg ni pun dh jd skit dh coz abg adzhar x ske a*** n m**** tdo kat rumah die". "aku x ske ngan perangai abg adzhar 2 je kuat berdendam..".
    Bukannya aku TAK SUKA, tapi isteri aku (kakak dia org),  bila balik keje aje dah sibuk berfikir nak masak apa? esok dia orang nak sarapan apa? balik rumah kadang2 bersepah , itu dulu. semenjak isteri aku jual nama aku, semua dah teratur, pandai betul isteri aku...
    Kalau dah biasa sangat dapat apa yg di inginkan, lepas tu ada pulak pihak  yg  tidak mahu menurut perintah (akula tu). ni yang aku dapat? sebab tak mahu mengalah pada orang yg dia cintai & pandai memanupulasi cerita. berani kerana benar, blog ni sebagai tempat utk aku meluahkan persaan & penyelamat aku. ..

No comments:

Post a Comment