salah satu cara utk menghilangkan STRESS adalah dgn menulis,
berkongsi kegembiraan adalah dgn cara menulis,

berkongsi kesedihan dgn cara menulis,
meminta pendapat dgn cara menulis,
memberi pendapat dgn cara menulis,
sentiasa kena berfikiran positif,
jangan biarkan orang lain mempengaruhi hidup kita yg indah ini...
biar apa pun terjadi aku adalah aku...

Saturday, March 5, 2011

REMOVE...

     Baru2 ni aku perasan yg MUTUAL FRIEND aku kat FB berkurang, aku pun surf & edit apa yg tak kena? last2 aku jumpa, seorg sahabat dah REMOVE aku daripada list. mula2 tu ada rasa hairan & tak puas hati, tak tau apa sebabnya? tapi bila aku fikir balik, aku rasa ada bagusnya. sebab awek dia dah beberapa kali PM (private msg) kat box aku, mula2 tu okla. tapi bila dah masuk bab bagi no hp aku dah rasa tak selesa. ini kerana, waktu sahabat aku kenal dgn awek dia dulu pun  kes yg sama aku tgh hadapi (aku pernah tanya macam mana dia org kenal?). aku tak nak. sebab yg #1 aku dah kawin, #2 sahabat aku dah cinta gila, #3 isteri aku dah memang tahu kes ni dari awal, sebab aku memang tak berahsia dgn dia.    
     Kalau nak diikutkan, aku sendiri pun tak pasti sama ada sengaja @ tak dia REMOVE aku? apa yg aku pasti aku tak nak jadi punca @ penyebab bencana dlm kisah cinta mereka. sebab aku dapat rasakan yg sahabat aku tadi memang ikhlas, jadi sebagai seorg sahabat aku harus hormat dgn pilihan sahabat aku ni,    
     Baru2 ni aku ada jumpa dia (sahabat), siap belanja aku makan mee goreng lagi. memang sedap, last sekali aku makan mee goreng sedap kat Hutan Melintang (sebelah petrol pum).dia aku tgk relax aje, aku pun relaxla. malas nak tanya, takut jadi gaduh. aku tak kisah pun kalau org cakap aku PENAKUT, sebab dari zaman aku budak2 lagi aku tak suka nak bertumbuk. bila aku bersembang dgn dia pun macam biasa aje, macam2 yg kami bualkan. demi sebuah persahabatan aku rela, SAHABAT...

No comments:

Post a Comment