salah satu cara utk menghilangkan STRESS adalah dgn menulis,
berkongsi kegembiraan adalah dgn cara menulis,

berkongsi kesedihan dgn cara menulis,
meminta pendapat dgn cara menulis,
memberi pendapat dgn cara menulis,
sentiasa kena berfikiran positif,
jangan biarkan orang lain mempengaruhi hidup kita yg indah ini...
biar apa pun terjadi aku adalah aku...

Saturday, April 23, 2011

update

   Lama dah aku tak update blogg aku ni, sibuk jgn ceritala? Isnin hingga Ahad sibuk kerja, berlari, urusan peribadi, urusan pejabat, urusan dgn PDRM & macam2 lagi. kurang ajar betul owner kereta lama aku, bila aku dah jual kat kau. pergila buat pertukaran nama kat JPJ, ini menyusahkan aku pulak. kereta kena saman dgn MPPJ & PDRM, aku jugak nak kena pergi balai (return summon to new owner). kau ingat kau aje pandai, aku siap belajar lagi dgn pegawai undang2. nanti kau tunggula saman utk kau yea?   
   Penat, tak sabar nak tunggu bulan 7. sebab aku dah rancang nak pergi bercuti dgn family sebelah aku & mertua, tak jauh kat PD aje. tapi yg penting semua org mesti enjoy & dapat release tension. sama ada apartment DBKL kat blue lagoon @ kayns resort kat Teluk Kemang, apartment aku tak booking lagi. sehari Rm20, kalau Kayns Rm130. hari ni pun kalau tak nak pergi PD, tapi taknak ambil risiko. sekarang ni cuaca tak menentu, sekarang ni pun dah mendung...

No comments:

Post a Comment